HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

• Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Skócia, Skócia

2008.12.01. 18:53 Tímea

Tegnap jöttünk haza Skóciából. (Azaz elvileg szombaton, de gyakorlatilag vasárnap hajnal lett belőle...) Azt hiszem, tettünk valami nagyot. Több nagyot is.

Egyrészt, amiért leginkább mentünk: erősítettük a magyar és a skót üzleti kapcsolatokat, azt gondolom, elég jó eredménnyel. Szerződéskötési fázisban váltunk el az ügyfeleinktől, tehát sikeresnek értékelem az együttműködésünket, de ezt inkább mondják ők. (Azt hiszem, érdemes lenne erről egy cikket is írni a Polarisra.)

Aztán: vittünk cseresznyefákat, hadd termeljenek cseresznyét. Gyönyörű lesz, és az az érzés is, hogy ehhez hozzájárulhattunk.

A munka mellett kirándultunk is. A szokásos Glasgow- és Edinburgh-túra mellett elmentünk a Felföldekre, a gyönyörű hegyek közé, oda, ahol a Hegylakók laknak. Láttunk varázslatos vízesést, etettünk mókust a kezünkből, fotóztunk fácánt (bemozdult a piszok), jártunk whiskey-lepárlóban, ettünk fantasztikus zöldborsmártásos vacsorát (az almabor itt ugrott ám be! :-) ), és töméntelen mennyiségű áfonyát.

Pénteken este búcsúzóul rittyentettünk egy olyan háromfogásos vacsorát a vendáglátóinknak, hogy megnyalták mind a tíz ujjukat. (Csirkehúslevest - érdekes volt zeller és karalábé nélkül, de egész igazi lett az íze -, majorannás són sült csirkét (mondd ki ezt némi almabor után is! :-) ), és Gundel-palacsintát.) Mindezt kb másfél óra alatt! Kb 350 km autóvezetés után (hóviharban) a csodálatos hegyek között.

Egészen boldog voltam, azt hiszem. Most hiányzik Skócia és az ottani hangulat, de lassan visszarázódom.

ui: hamarosan képek is lesznek! :-)

Szólj hozzá!

Címkék: öröm boldogság skótok

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.