HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

  • Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Nem hagytam abba ám...

2008.10.27. 23:48 Tímea

Csak eléggé intenzív lett az életem. Nem is annyira munkában, mint inkább felkavaró élményekben.

Hát, ott kezdődött, hogy pénzügyi válság. Mi is várható ebben a helyzetben, hova vezet a dolog, és egyebekkel küzdés. Eleinte még idegesített, nemcsak engem, az ügyfeleimet is. De már hidegen hagy. Egyrészt átlendültem az aggódáson, és biztos vagyok abban, hogy ennek az állapotnak legalább a fele hiszti, vagy valami más érzelmi indíttatás. Bizony. Azt gondolom, hogy az értékpapíprokat és a tőzsde teljesítményét tekintve leestünk a fundamentális szintre ("kipukkant a lufi"), és ami most van, az már tőzsdepszichológia. No meg politika. De én ebben a témában nem annyira vagyok szakember, mint Nyilasi Attila, olvassátok a blogját, én is szívesen teszem.

Aztán: no hát, ezt megígértem pár kedves embernek, hogy nem nagyon fogom szellőztetni, de mélységesen csalódtam az okosklubban. Leesett az árfolyama nálam, mint az OTP-részvényé, hogy stílszerű legyek. Azaz: visszaesett a fundamentális alapokra. :-) A lényeg: bár én is hibás voltam a helyzet kialakulásában (sőt, még telihold is volt... :-) ) nagyon felértékelődni nálam nem hiszem, hogy fog a dolog, és ennek eredményeképpen azt hiszem, én inkább a magas EQ-sok táborába szeretnék tartozni... (Lásd korábbi bejegyzésem: IQ, EQ és egyebek - drága moem, nem tudom, ki vagy, de sokszor eszembe jutottál.:-) ) De erről szót se többet.

Emellett dolgoztam is sokat. Sikerélményem is volt, több is. Büszke vagyok a legutóbbi "projektek" eredményeire - jól sikerültek. (Bocs, köt a titoktartás.)

Tervezem "tanítványok" fogadását a közeljövőben, ezen is sokat dolgoztam. Páran várnak már rám, ezúton is köszönöm a hosszan tartó türelmüket.

Amúgy most újra visszaszereztem a metastabil állapotomat (látszólag stabil, de átrendeződni (azaz megújulni) képes), már van energiám írni is.

És van egy nagy hírem: megyek Skóciába!! November végén, nyolc napra, ebből két és fél nap munka, a többi pihenés, kirándulás, fotózás, kalandozás. Nem viszek számítógépet!!

Alig várom. :-)

3 komment

Címkék: megújulás

A bejegyzés trackback címe:

https://leirom.blog.hu/api/trackback/id/tr30735547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etain · http://etain.blog.hu 2008.12.16. 23:33:14

Á, látom, nem is maradtam le sokmindenről. ((:

Stip 2009.01.11. 14:11:45

Sajnálom, hogy így alakult, sikerült a legkeményebb realitásokkal találkoznod. Remélem, hogy a csalódás mellett azért sikerült legalább néhány olyan emberrel megismerkedned, akikkel ezután is szívesen beszélgetnél.

Tímea 2009.01.20. 09:33:49

@moem:
Ühüm, van néhány ember, de az az igazi parázsbeszélgetős fíling még nem jött el. Egyszer-kétszer azért jó volt a hangulat a szerda estéket illetően. :-)
süti beállítások módosítása