HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

  • Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Egy sikeres nap

2008.01.14. 19:29 Tímea

Nehéz, munkás nap közeledik a végéhez. Elindítottam néhány üzleti ügyet (szám szerint hármat - remélem, jövedelmezők lesznek!), megoldottam végre egy régóta húzódó feladatot onlinemarketing ügyben, elintéztem pénzügyeket és bevásárlásokat, takarítottam, mosogattam, mostam (két mosógéptöltet kimosva), egyeztettem egy csütörtöki megbeszélést, megírtam pár emailt, előkészültem a holnapi megbeszélésre (nagyjából). Vár még rám egy honlap-update és egy skype-os konferencia egy külföldi partneremmel. Ha mindennek vége, jöhet a pihenés, és a jóleső érzés, hogy a mai napom sikeres volt.

Mi tette azzá?

Elsősorban a sikerélmény, hogy a mára tervezett feladataimat elvégeztem. Mivel feledékeny is vagyok, minden nap készítek egy kis listát az aznap elvégzendőkről. Nagyon jó érzés kipipálni rajtuk a teendőket, főleg, ha a legtöbbet sikerült is befejezni. Azaz mérhető volt a teljesítményem, a pipálások által.

Másrészt: ezek a kitűzött feladatok reálisan elérhetők voltak. Belefértek az időbe (persze lazsálni nem nagyon lehetett), de azért egy picit "megfeszítettek", időben és tudásban is.

Harmadrészt: van visszajelzésem a sikert illetően. Jó érzés ránézni a teli hűtőre, a tiszta edényekre és ruhákra, az elküldött emailekre, az aláírt szerződésekre, a betelő naptárra.

Negyedrészt, és amit talán a legfontosabb: örömet okozott ezeket a dolgokat véghezvinni, maga a tevékenység is, de az eredményük is. A házimunkák többségét szeretem, és azt is szeretem, hogy ez harmóniában történik az üzleti életemmel. (Egyiket sem kellett feláldoznom fel a másikért - sajnos gyakori női dilemma.) Azok az üzleti partnereim, akikkel ma beszéltem, szintén örömmel végzik a munkájukat, így örömmel vették a megkereséseimet. Jó érzés, hogy ki tudom fizetni a számláimat - a saját munkám gyümölcseképp. Tanultam ma is újat: hogyan kell weblap-látogatottsági statisztikát készít(tet)ni.

Izgalmasnak ígérkezik a holnapi nap is. :-)

(Ajánlott olvasmány: Csíkszentmihályi Mihály: A flow - a tökéletes élmény pszichológiája)

2 komment

Címkék: siker flow

A bejegyzés trackback címe:

https://leirom.blog.hu/api/trackback/id/tr5297405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betond · http://betond.blogspot.com 2008.01.14. 22:39:25

Nem látom sehol azt a számlálót, akkor nem ide tetted.
Flow élmény mosogatás közben? Itt is van egy kis munka, nincs kedved ismételni? :) Honoráriumként belarusz vodkát tudok felajánlani. Vagy inkább kezdjünk filmkubot, ha lesz időd.

Tímea 2008.01.15. 00:11:46

:-))))
Nem, nem ide került, egy üzleti lapra kerülNE, h a szerkesztő felraknáá, de csak ígér..
Filmklub: kezdjük, kezdjük! :-) Jövő héten kicsit okébb a helyzet nálam...
süti beállítások módosítása