HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

  • Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Elutazom...

2008.03.26. 23:05 Tímea

 

Holnap reggel a hivatalos ügyek intézése után "lóra kapok" és elutazom Mezőkövesdre. Egy tréninget tartok három napig az egyik nagyon kedves, nagyon szeretett ügyfelemnek. Napok óta ezen a tréningen dolgoztam, szerintem jól sikerült az anyag is. (Kisebbfajta könyvet kapnak ők.) A szállás egy wellness-szállodában lesz, a természet közepén. Úszás, masszázs. (Neeeem irigyelni, megdolgozom érte.)

Úgy terveztem, hogy tényleg, ezegyszer időben elindulok, nem rohanok, és valahol megállok pár percre az autópályán kávézni egyet és csak úgy gyönyörködni a pusztában, vagy éppen abban, amit látok. De mivel 11-re kell odaérnem, és fél 9-re még van egy rohanós megbeszélésem itt a Belváros szívében, ez kis eséllyel fog összejönni. Az első délutánt Egerben fogjuk tölteni, borkóstolással. Hát, isteninek ígérkezik. A wellnesst is, Egert is, az utazást is, a tanítást is nagyon szeretem... Csak a lelkemet kilehelem a végére szerintem. :-)

Viszem, viszem a kis fotógépemet (már majdnem teljesen az enyém), mindenestől. :-)

Vasárnap is tanítok egész nap, ezzel az anyaggal is sikerült elkészülnöm. Ma is rohangáltam: fénymásoltam (szegény másolós srácot ki is akasztottam, miattam túlórázott szegény..), dossziét vasárnapra, játékot holnapra, nyomtatópatront a mindennapokra vettem (nem bírta az iramot...), rendezgettem a műveimet, és most már csak kisebb simítások vannak mindenen.

Aztán hétfőn vagy fel leszek pörögve, vagy délig alszom majd.

Hiányozni fogtok. Fáradt leszek.

Ide illik egy szám, amit nagyon szeretek, hallgassátok szeretettel:

Cserháti Zsuzsa: Szelíden ringasd el

ui: rég látott skót barátnőmnek lelkendeztem a fotózásról, első kérdése: ugye másképp látod a világot? Igen. Másképp. :-)

1 komment

Címkék: utazás fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://leirom.blog.hu/api/trackback/id/tr49398367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etain · http://www.etain.blog.hu 2008.03.27. 20:44:01

Jó utat, sok sikert! (Szebbre-jobbra-többre most nem fussa, mert én már most fáradt vagyok, és legközelebb hétfőn lesz csak pihi.)
süti beállítások módosítása