HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

  • Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Családias nap

2008.05.24. 13:58 Tímea

 

Ez a mai napom a gondoskodás jegyében telik. A szokásos házimunkával telt a délelőtt, takarítás, mosás. A szombat viszont piac-nap. Jaj de szeretem. Egy piacon minden megtalálható, ami az életünket jellemzi. Sokszínűség, forgatag, érdekellentétek, szépség: igazi és 'feltuningolt' - olcsóság és átverés, árengedmény. Zöldséges-marketing: a srác póló nélkül szolgálja ki a vevőket. Nem véletlenül. :-) Jól állt neki.

Meglepődtem, hogy az egyik árus féláron árulta az epret, sőt, nekem épp negyedáron adta. Talán tévedett, de nem, nem hívtam fel rá a figyelmét. (Sose legyen nagyobb bűnöm. Szerintem amúgy életünk során a túl-, és alulszámolt összegek kiegyenlítik egymást. Ajándéknak vettem, lehet, hogy az is volt...)

A tavasz közepén vagyunk (ha nem is naptárilag) itt az új zöldborsó, krumpli, répa, karalábé. Az eper ára megy lefelé, máshol is. Láttam (dél körül voltam), amikor az árus az orrom előtt árazta le. Vettem virágot is, törökszegfűt, szépen díszíti az asztalomat.

A mai menü új-zöldborsó leves lesz tehát, és csirkepaprikás. Nokedlivel. :-) Este sütök is, mert holnap szülinapra vagyok hivatalos, az ünnepeltnek szánom. De szerintem lesz ebből sütiosztogatás is megint. A múltkori finn banános sütim is elnyerte mindenki tetszését. :-)

Este átmegyek egy barátnőmhöz segíteni neki a házimunkában, mert elmaradt vele, kórházban volt a picijével. A vasalást felajánlottam segítségként, úgyis szeretek vasalni is.

Szívesen adom ezeket és nem várok viszonzást cserébe.

Holnap gyereknap! Ne felejtsétek el felköszönteni a porontyokat! Ők sem felejtik el az anyák napját...

Jó érzés, amikor kívül-belül rend van. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: család rend

A bejegyzés trackback címe:

https://leirom.blog.hu/api/trackback/id/tr67485358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása