HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

  • Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Reklamáció nincs:)

2008.06.30. 22:35 Tímea

 

Mai bölcsességünk: "A hatos pályán nincs reklamáció." Kiegészítés: "bungee jumping közben sem". :-)

Micsoda mozgalmas hétvégém volt megint! Itt voltak a legkedvesebb barátaim, gyerekestől. Már péntek este elkezdődött a "buli", sütöttem nekik nagyon finom sütit. Volt benne minden, reszelt citromhéj és vaníliarúd, egy kiló meggy és kb egy deci (igazi) cseresznyepálinka. Három, azaz három órát küzdöttem vele péntek este kb 8-tól 11-ig. De sikere lett.

Szombaton tízre jöttek, többször is átcikáztuk a várost a két nap alatt. Az autómba több kilométert "raktam" a hétvége alatt, mint ahányat nyaralás alatt szoktam. Zugló a gyenge pontom. Mióta lezárták a Thökölyre csatlakozást a Keleti előtt, eltévedek. Durván. Nem, nem segít a térkép. Kb egy órát keveregtem egy húszperces út miatt, ismét. (Ilyenkor szentül megfogadom - most is megtettem - hogy veszek GPS-t! Egyszerűen muszáj! Amennyi idegeskedést megspórolhatna nekem! De hozna újabbakat... Félek minden ilyen kütyü vásárlásától, mert ezek nem szeretnek engem, és több bajom van velük, mint a térképpel lenne... De most hátha mégse.)

Amikor jönnek a kedves vendégeim, én ötcsillagos háziasszonnyá válok. (Amúgy is az vagyok persze :), de ilyenkor aztán csúcsra vagyok járatva.) Mindig rájövök, hogy nincs az a pohár-, és tányérmennyiség, ami elég lenne. Folyton sütök, főzök, mosok, mosogatok, tálalok, vásárolok. Örömmel.

Vasárnap amúgy rozmaringos-fokhagymás-sajtos pogácsával kezdtem (köszönet érte Zsuzsinak, akitől az alapanyag származott) kb nyolckor, reggel, a többi mellett. (Ja, ilyenkor az alvás sem jellemző rám.) Egyszerre gyúrtam a tésztát, hallgattam Zsuzsi instrukcióit skype-on, mosogattam, kávét főztem és reggelit készítettem, a pár perc maradékban pedig meglocsoltam a paradicsompalántáimat.

Mindent csináltunk a bandával is. Játszótér, élményfürdő, Római-parton homokban mászkálás, lesifotózás. :-) Nagyon intenzíven.

Aztán vasárnap délután (gondolom a melegtől) elszabadult a pokol. :-) A gyerekek kicsit megkergültek, baracklé a fehér ágytakaróra (tudomtudom), fapapucsban szaladgálás a hatodikon, labda és üveggolyó a vitrinüvegbe.Minden megúszta épségben szerencsére.

Mire elmentek, úgy nézett ki a lakás, mintha bomba robbant volna ott.

Hiába volt a folyamatos pakolás, mosogatás, vásárlás. :) Nem látszott meg. De mindegy. Jó volt így. Ennek ilyennek kell lennie.

Erre jött a bölcsesség, hogy hatos pályánál nincs panaszkodás. :) Ez a pálya-dolog egy nagyon régi hasonlatom. Régebben (sokkal régebben) nagyon szerettem a számítógépes játékokat. A pályák lényege volt (gondolom még most is az), hogy egyre nehezednek a feladatok, egyre gyorsul a sebesség. Mivel szeretsz játszani (ezért kezded el és ezért nem hagyod abba), mindig jönnek az újabb akadályok. Aztán egyszercsak (szavaim járása szerint a kilences pályánál) nagy-nagy könnyebbség jön. Először el sem hiszed. Olyan érzés, mint amikor kb combig érő vízben futsz a tóban, és egyszerre csak kiérsz a partra. Megszűnik minden ellenállás, és minden bokor alatt kincs van.

De a hatos pálya még nagyon nehéz. Kiszállni nem tudsz (hmm, dollárárverés, talán?), és reménykedsz benne (bár ez nem biztos), hogy eljutsz a kilencesig.

A kilencesért játszol. A kincsekért a bokrok alatt.

A hatosnál nem ér reklamálni. Tudtad, hogy ez lesz. Tudod, hogy ez is kell, hogy majd a kincseket értékelni tudd. :-)  

3 komment

Címkék: nyertes

A bejegyzés trackback címe:

https://leirom.blog.hu/api/trackback/id/tr31546871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

betond 2008.07.01. 10:11:19

a kilences projektre várok, a hatos tök unalom... jó olvasni amit írsz.

Hajnalom 2008.07.01. 16:07:56

(betond: A hatos pálya "unalom"??? Nálam aztán nem! De azért ha belegondolok szeretem ám!) Én is szeretem olvasni soraid! El kéne kezdenem nekem is, ez a mai nap tanulsága :o)! pudzi

Tímea 2008.07.05. 00:30:12

Köszönöm mindkettőtöknek, azt különösen betond, hogy sokoldalúnak tartasz! :-)
Közben rájöttem: írtam nemrég a játékokról. Én meg számítógépes, kilencpályás, akadályos, kincskeresőset játszom? :-))) Döbbenetes a felismerés. De ami jó: legalább ott van a végén a jutalom! :-)
(ja, új életjáték-ötletem is van, ez a tetris! Vannak, akik tetrisjátékosok az életükben! )
süti beállítások módosítása