HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

  • Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Úszás - III.

2008.08.15. 13:05 Tímea

 

Ma újabb úszóedzésen voltam.

A hideg vízű 1.5 m-es medencébe alig mertem belemenni, és megint nagyon nehéz volt.

Visszamentünk a meleg 80 cm-esbe, ott újra problémamentes volt a dolog. M-nek volt egy brilliáns ötlete: próbáljam fel az úszószemüvegét, és menjek azzal. Hát ez fenomenális volt! Rájöttem, hogy a félelmeim egy jelentős részét az okozza, hogy csukott szemmel nagyon erősen kell bíznom a vízben, hiszen nem látok semmit. Nekem azért elég erős a kontrolligényem, így eléggé kiszolgáltatottnak éreztem magam. Sosem próbáltam még kinyitni a szemem a vízben.

Szemüveggel viszont, nyitott szemmel, nagyságrendekkel könnyebb volt. Ki sem akartam jönni a vízből, végre én is egy picit delfin voltam. Csak a víz alatt voltam, amíg bírtam levegővel, és gyönyörködtem. Tényleg. Gyönyörű a vízfelszín alulról! Így lebegni és siklani is tudtam, és a kismedencét végigúsztam (víz alatt) többször is. A másfél méteresben is megpróbáltuk utána, ott is bementem a víz alá, de ott úszni nem mertem - addigra már sokan voltak és zavartuk egymást.

Még egy eredmény: a kétméteres medencébe is belementem, teljesen a víz alá. Igazuk volt a tapasztaltaknak, nagyon nehéz teljesen lemenni a medence aljára.

Még a ritmusos levegővétel nem megy. Gyakorolnom kell, a gyakorlással enyhül. A félelmem jelentősen csökkent, a kisvízben már nincs meg egyáltalán.

Vettem úszószemüveget. Ez egy zseniális találmány.

Szólj hozzá!

Címkék: úszás félelem nyertes

A bejegyzés trackback címe:

https://leirom.blog.hu/api/trackback/id/tr45617199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása