HTML

Bemutatkozás

Kárpáti Tímea vagyok, coach. Célom ezzel a bloggal az életminőségünket, a gondolkodásunkat meghatározó témák körüljárása. Honlapom: www.polarismanagement.hu

Sikerkereső

Sok-sok hétköznap felmerülő kósza gondolatot szeretnék itt megosztani az eddigi papírfecnik helyett. A fő téma: miért gondolkodunk úgy, ahogyan tesszük, és mit tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből?

Utolsó kommentek

  • Tímea: @zongoristabá: Köszi, zongoristabá, kedves vagy! :-) Remélem, azért többször is lehetünk boldogok! (2011.02.13. 22:42) Szívből...
  • Tímea: Szívesen. Mostanában a Pink Floyd, Phil Collins, és bár elektronikus, de nagyon élvezem, David Gue... (2011.02.13. 22:40) Autó, zene :-)
  • RetroGer: Épp autóba való zenéket válogatok és keresgélek. Örülök hogy vannak még olyanok akiknek ez a kateg... (2010.07.26. 20:56) Autó, zene :-)
  • zongoristabá: Rádkerestem az Iwiw-en,a fotókon gyönyörű vagy,a következő idézetet mondanám Neked: "Csalódni ke... (2009.09.29. 15:42) Szívből...
  • Utcamacska: Igen, babonás. De nem vakhitű. A mintázatokat pedig néha az ember maga generálja egy idő után. (Ha... (2009.06.21. 20:05) Babona? Intuíció?
  • Utolsó 20

Feedek

Címkék

86 os busz (1) agresszió (1) agresszív (1) ajándék (1) ajtó (1) alázat (1) álmok (1) amelie csodálatos élete (1) aura (1) a barsony nyuszi (5) baracklekvár (1) bátorság (4) bemutatkozás (3) beszélgetés (3) biorezonancia (1) bizalom (2) boldogság (5) büszkeség (1) coaching (5) család (1) dialógus (1) dr house (2) egészség (3) egyensúly (1) egyetem (1) életvezetés (13) elfogadás (2) elvárás (2) élvezet (4) eq (2) étel (5) étterem (2) fal (1) félelem (3) férfi (4) fesztivál (1) figyelem (4) film (10) flow (2) fotózás (9) főzés (3) francia (1) gasztronómia (2) gitár (1) gondolkodás (8) gyerek (2) hit (3) hivatás (1) hobbi (1) homeopátia (1) humor (2) húsvét (1) igény (1) ígéret (2) inspiráció (1) interjú (1) intuíció (2) iq (1) járatkövető (1) játék (2) jazz (1) kaktusz (1) kapcsolat (3) karácsony (1) karizma (2) kasszandra (1) kétely (2) kiscica (1) kommunikácó (1) kritika (2) kultúra (3) meglepetés (1) megújulás (5) mérlegelés (1) munka (1) nevetés (4) (5) nyár (1) nyertes (7) olasz (1) önbizalom (4) önbizalomhiány (2) optimizmus (2) öröm (10) őszinte (2) otthon (2) pályaválasztás (1) pénz (3) pesszimizmus (1) ráció (1) racionalitás (3) rend (1) sebesség (1) séma (1) sértődés (1) siker (9) skótok (3) sos szerelem (1) statisztika (1) szabadság (2) szakítás (1) szenvedély (1) szépség (5) szerelem (5) szeretés (1) szeretet (18) sznob (1) szürkeség (1) tanács (1) tánc (1) tanulás (3) társ (2) tavasz (3) technika (1) tehetség (2) tekintély (2) tisztesség (2) tudás (1) türelem (2) úszás (5) utazás (3) üzlet (5) vágy (2) vállalkozás (4) vesztes (3) vonalkód (1) zene (25)

Szép szó

2008.01.14. 17:59 Tímea

"Az ígéret szép szó, ha megtartják"(Forrest Gump)

(Kár, hogy nem találtam meg ennek az idézetnek a hosszabb verzióját, nagyon szépen van ebben a filmben megfogalmazva a lényeg.)

Azt vettem észre, hogy mostanában elértéktelenedtek az ígéretek. Könnyelműen ígérgetünk határidőket,dolgokat, holnapra megcsinálom, kész lesz addigra, küldöm, hozom. Visszahívlak.

A nekem adott ígéretek nagy része nem, vagy csak részben teljesül. A legtöbb esetben reklamálnom kell, "azt ígérted, hogy...", "vártam, hogy..."

Pedig nekem fontos, amit kérek. Számítok rád, bízom benned. Elmondom, hogy az én időm is drága, odaígértem másnak is. Várom, amit ígérsz. Elhiszem, hogy megteszed nekem.

Az lenne a megoldás, hogy ne kérjek? Nem gyakran teszem, de néha muszáj, mert nem egy szigeten élek, ahol nem kapcsolódom másokkal.

Nincs időd betartani az ígéreted? Akkor miért ígérted? Közbejött valami? Miért nem szóltál?

Nincs más magyarázat, mint hogy nem fontos. Csak te vagy fontos magadnak, vagy lehet, hogy más is, de én nem, sőt a nekem adott szavad sem. Ha ismerős, ha barát, ha üzletfél, ha szolgáltató, ha vevő vagyok. Nem, nem kérem számon, csupán rájövök, hogy kár "díszbe öltöztetnem a szívemet négy órára".

Az életünk minősége a kapcsolataink minőségén múlik. A kapcsolataink minősége pedig a beléjük fektetett figyelmen múlik.

Egy könyben olvastam egyszer: "Az én szavam szerződés". Az enyém is az. Nem mindig sikerül betartani, de akkor szólok előre, és olyankor általában rajtam kívülálló körülmények szóltak közbe.

Mert én megtartom a szó szépségét.

Szólj hozzá!

Címkék: figyelem ígéret

A bejegyzés trackback címe:

https://leirom.blog.hu/api/trackback/id/tr89297275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása